- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jméno. Když máma Gumballovi sdělí že jeho skutečné jméno je Zach stává se z něj otravný frajer. Rodina se se snaží Gumballa získat zpátky ale jeho nové já Zach postupně začíná ovládat jeho život a vymazává jeho vzpomínky. Musí starého dobrého Gumballa zachránit včas jinak zmizí navždy a stane se z něj Zach! (15 min)
Křoví. Gumball s Darwinem nemají co dělat a tak přichází chvíle slávy pro ostatní obyvatele Elmoru. Všelijaké postavičky které se v seriálu objevují jen jako křoví se konečně dostanou ke slovu. (10 min)
Remcalové (15 min)
Dovolená. Wattersonovi si navzájem vyprávějí strašidelné příběhy na rodinné dovolené když se jejich auto porouchá v poušti. Nezbývá jim než důvěřovat úplně cizímu člověku který vypadá jako děsivý muž z mámina smyšleného příběhu. Když je přivede k opuštěné čerpací stanici Wattersonovi uvěří vlastnímu děsivým představám. (10 min)
Podvodník. Když Gumball s Darwinem odhalí že diplom ředitele Browna je falešný ředitel to hodlá za každou cenu udržet to v tajnosti. Snaží se je všemožně podplatit aby mlčeli ale jim ve skutečnosti na pravosti diplomu nezáleží. Ředitel si jejich nezájem vyloží jako tvrdé vyjednávání a nezastaví se ani před zoufalými činy. (15 min)
Díra. Gumball s Darwinem si ve škole všímají podivných nesrovnalostí a nakonec jim dojde že mívali spolužačku Molly která zmizela a nyní si na ni nikdo nevzpomíná. Pan Small potvrdí jejich podezření a bere je na návštěvu do jiné dimenze kam svět odklízí své omyly. (15 min)
Videa. Gumball a Darwin se snaží odtrhnout od internetu místo toho ale spadnou do internetové černé díry zvané Elmore Stream.(10 min)
Zlá. Gumball a Darwin se snaží najít na své sousedce paní Robinsnové alespoň jednu dobrou vlastnost.(15 min)
Zrádce. Alan se vykašlal na Gumballa aby se věnoval něčemu zábavnějšímu a tak se ho Gumball ze všech sil snaží vypátrat a potrestat za jeho zradu. Gumball se sebezapřením připravil pro Alana báječnou večeři jako omluvu za to jak se k němu dříve choval. Když Alan večeři odvolá je Gumball radostí bez sebe. Pak ale příspěvek na Elmore Plus odhalí že Alan jen lhal že je jeho máma nemocná a místo toho si s rodinou užívá den plný zábavy. Gumball zrádce vystopuje aby mu to vytmavil ale když zjistí že jeho máma je nemocná doopravdy musí mu to nějak vynahradit.(10 min)
Rada. Panu Smallovi připadá že děti z Elmorské osmiletky dostatečně neinspiruje a tak mu Gumball s Darwinem chtějí zvednout náladu. Aby měl pan Small pocit že své žáky inspiroval snaží se kluci řídit všemi jeho radami. Když však jeho neurčitá klišé vedou jen k tomu že ve škole nadělají spoušť musejí tu pohromu před ním zatajit aby mu nedošlo jak příšerné jeho rady byly.(10 min)
Signál. Gumball se začne podivně zadrhávat a nechtěně tím urazí Darwina. Když ho Darwin požádá o radu s výběrem čepice Gumball z ničeho nic nedokáže promluvit a Darwina se to dotkne. Je přesvědčený že o něm Gumball řekl že má tlustou hlavu. Když to chce Gumball uvést na pravou míru začne mít potíže s řečí i pohyby. Brzy zjistí že možná není jediný kdo má v Elmore problémy s komunikací…(10 min)
Přítelkyně. Jamie si usmyslí že potřebuje chlapce a naneštěstí pro Darwina usoudí že nejvhodnějším kandidátem je právě on. Když se Jamie nemá s kým podělit o oběd uvědomí si že potřebuje kluka. Darwin jako jediný okamžitě nevezme do zaječích a tak chtě nechtě skončí spolu. Darwin si myslí že nejlepší bude vše v tichosti přečkat dokud se to jeho nové přítelkyni neomrzí. Ale neříct ani slovo je občas těžší než se zdá.(15 min)
Parazit. Anais má novou kamarádku ale Gumball s Darwinem pochybují že jde o vztah rovnocenný. Při čtení Anaisina deníčku zjistí že její vztah s novou kamarádkou se zdá poněkud jednostranný. Jodie snědla Anaisin oběd shrábla zásluhy za její práci a přinutila ji nést jí batoh. Gumball si o ní myslí že je parazit a chce dokázat že vymyla Anais mozek. Ale když obě dívky splynou do jednoho organismu není snadné poznat kdo že je parazit a kdo hostitel…(10 min)
Láska. Obyvatelé města Elmore pátrají po smyslu lásky. Když Bobert zjistí že ho napadl virus s názvem miluji_tě.exe požádá Gumballa s Darwinem aby mu vysvětlili význam slova „láska?. Ti se mu ho pokusí vysvětlit pomocí písně ale tím mu pochopení vůbec neusnadní. A tak poprosí ostatní obyvatele města Elmore aby se podělili o vlastní pohled na to co pro ně znamená láska.(10 min)
Podfuk. Gumball, Darwin a Carrie přesvědčí děti, že ve škole straší. Ti historce o Gargarothovi nevěří, pak ale obrátí. Trojice školu přesvědčí, že duchy vyženou, když jim zaplatí sladkostmi. Gargaroth se objeví a Gumball musí město zachránit.(10 min)
Trapas. Gumball jde stejným směrem jako Hotdog a s každým krokem je to čím dál trapnější. Gumball je tak zabraný do zpěvu o kečupu, že vrazí do Hotdoga. Cesta nabírá na trapnosti, až se je pokusí zatknout hlídač obchodu a konečně se můžou rozejít…(10 min)
Hnízdo. Obyvatelé Elmoru záhadně mizejí a Gumballa s Darwinem se to může týkat víc, než myslí. Wattersonovi zjistí, že i jejich soused záhadně zmizel. Nacházejí vejce, které patří jejich Zlé želvě. Musí ji najít, než s mláďaty napáchá další škody.(15 min)
Body. Gumball a Darwin slíbí dělat za Tobiase domácí práce za body k dobru. Je v online hře Galaktrek lepší než oni, protože domácími pracemi získává body, které mění za peníze na vybavení pro Galaktrek. Budou je dělat za něj a získají si body.(10 min)
Autobus. Školní autobus je unesen, ale sami únosci byli zřejmě uneseni. Rocky naznačí chození za školu a autobus obsadí zločinci. Očividně jsou to rodiče dětí, kteří jim chtějí dát lekci, ale s příchodem policie je jasné, že situaci neřídí rodiče.(10 min)
Noc. Zajímá vás, o čem sní občané Elmoru? Když slunce nad Elmorem zapadne, nahlédneme do rozmanitých snů a nočních můr spících obyvatel města. Dozvíme se, po čem jednotlivé postavy v hloubi duše touží, z čeho mají strach i to, jak jsou ujeté.(10 min)
Nedorozumění. Gumball se má sejít s Penny v nákupním centru, ale jde pozdě a ještě ho zdrží řada nedorozumění. Gumball myslí, že měl vzít Penny na rande na večeři, ale měli jít na oběd do podniku „Večeře“. Běží tam, ale cestou ho všichni špatně pochopí.(10 min)
Kořeny. Wattersonovi chtějí Darwinovi připomenout rybí kořeny. Máma vidí, jak Darwin hledí do akvária, a říká si, že se touží vrátit k rybím kořenům. Rybí krmivo, řeč ani rybí oblečení nezabírá a rodině dochází, že ho asi budou muset nechat jít.(15 min)
Obvinění. V Elmoru jsou zakázány videohry, a tak děti chtějí dokázat, že nemají špatný vliv. Gumball ukáže Billymu videohry, a ten radostí omdlí. Jeho matka chce videohry zakázat. Gumball a Darwin je mají hájit, ale raději ukazují zhoubný vliv knih.(10 min)
Detektiv. Anais najde v pokoji nepořádek a zjistí, že její plyšák Daisy zmizel. Hlavními podezřelými jsou Gumball a Darwin. Jen důkladné vyšetřování odhalí, co se stalo Daisy. Postupně přichází záhadě na kloub a zdá se, že pachatelé kápnou božskou.(10 min)
Souboj. Když neznámá žena urazí mámu, děti čekají souboj, ale máma volí mírové řešení. Vysvětlí jim, že Yuki, matka Masami, je kamarádka ze školy, která ji chce vyprovokovat k souboji. Máma nakonec musí přistoupit na odvetný souboj v karate.(10 min)
Kompilace. To nejlepší z Elmoru – výběr nejzábavnějších a nejbizarnějších videí, která místní dali na internet. Uvidíme akrobacii Banána Joa s choreografií, Richardův nejnovější kulinářský vynález a soutěž Gumballa a Darwina o nejujetější grimasu.(10 min)
Pohroma. Když si Rob koupí univerzální dálkové ovládání, zjistí, že může ovládat celý vesmír. Přetočí ho do minulosti a vzpomene si, že kvůli Gumballovi uvízl ve Velké nicotě. Ničí Gumballovi život a ten musí zjistit, co se děje, než navždy zmizí.(15 min)
Návrat. Když jsme se naposled setkali s Gumballem zrovna mačkal tlačítko zpětného chodu na Robově univerzálním dálkovém ovladači protože chtěl předejít tomu aby uvízl ve Velké prázdnotě. Dálkové ovládání teď Gumballa zavedlo na začátek katastrofální cesty. Vyzbrojený informacemi o tom co si pro něj daný den chystá musí zastavit Roba a zabránit mu v tom aby mu zničil život. (10 min)
Historky. Gumballa a Darwina už nebaví věčně poslouchat Mollyiny dlouhé a únavné vtipy a tak se rozhodnout naučit ji vyprávět je zábavnějším způsobem. Když se jim to nepovede napadne je že musejí Molly zprostředkovat příběh který bude stát za vyprávění.(10 min)
Kamarád. Gumball a Darwin podrobí Joshe nového kamaráda Anais sérii zkoušek aby zjistili jestli je pro jejich sestru dost dobrý. Jenomže extrémní přístup obou chlapců Joshe vyděsí a tak si začne říkat jestli mu Anais za všechny ty zkoušky stojí. A tak musí Gumball a Darwin Joshe přesvědčit že má dát Anais ještě jednu šanci. (10 min)
Nuda. Gumball a Darwin jsou přesvědčení že se daného dne nic zajímavého nestane. Vydají se proto do Elmoru aby natrefili na nějaké dobrodružství čím dál víc je ale jasné že práve jim se vzrušující zážitky přímo vyhýbají. (15 min)
Most do minulosti. Craig se Zeleným pončem putují na Druhou stranu Potoka, kde se Craig dozví o šokujících začátcích příběhu Zeleného ponča. (10 min)
Časová kapsle. Craig se obává, že jednoho dne zapomene všechny své oblíbené vzpomínky, a proto vytvoří časovou kapsli, aby si je všechny zapamatoval. (15 min)
Zlatý standard. Je den Svatého Patrika a když si Beast Boy přeje stát se leprikónem, začne být posedlý zlatem. (10 min)
Mistr detektiv. Robin využívá své mistrovské detektivní schopnosti, aby zjistil, co se stalo se zvířaty, která žila v okolí Titánské věže. (15 min)
Velikonoční děsy. Jsou Velikonoce, ale Víla Zubnička si je chce ukrást pro sebe. (10 min)
Avoboho. Je tu Cinco de Mayo a Robin zjišťuje, že avokáda jsou superjídlo, které vám dodá superschopnosti. (20 min)
(10 min)
(15 min)
Velký problém malých medvídků. Když zjistí, že jsou na atrakce v zábavním parku příliš malí, použijí medvědi kouzelný lektvar, aby se zvětšili. (10 min)
Tygři Trojité Téčko. Medvědi se setkávají se třemi skvělými tygřími bratry. Grizz chce být jako nejstarší tygr TK, ale ten možná není tím nejlepším vzorem. (20 min)
Inzerát. Wattersonovi si potřebují přivydělat a tak pronajmou svůj dům. Jenomže nemají kam jít a tak se rozhodnou v domě i nadále tajně bydlet. Když své hosty jimiž je párek postarších koz náhle v domě překvapí hosté omdlí a Wattersonovi kteří se obávají nejhoršího musí tuhle nehodu nějak zamaskovat.(10 min)
Nezastižený. Richard neotevře dostatečně rychle dveře a poslíček který se mu za to chce pomstít mu proto nepředá jeho zásilku. Richard má na vybranou: buď si zásilku vyzvedne v depu nebo si ji nechá znovu doručit. Jenomže Richard nechce ani jedno a tak se rozpoutá souboj vůlí který může skončit pouze zkázou jednoho z nich.(10 min)
Drama. Všichni předpokládají že je vztah Darwina a Carrie odsouzený k záhubě protože jsou každý tak jiný. Tedy všichni až na Darwina a Carrie. Když se pak na scéně objeví senzační bývalý přítel Carrie donutí Gumball Darwina aby oba konfrontoval a zjistil co se to vlastně děje.(20 min)
Píp. Cindy se cítí osamělá, dokud do její laboratoře nenarazí mimozemšťan a nestane se jejím hlavním společníkem. (10 min)
Béďova krize středního věku. Méďa Béďa zakládá rockovou kapelu, ale rychle ji zastíní Olčí spolčení. (15 min)
Dželystounská měsíční četa. Pes Filipes sestavuje tým astronautů, aby zachránil svět před hrozící kosmickou katastrofou. (10 min)
Mořská příšera z Džellystounské zátoky. Když Kecalka a Loopy dorazí na zcela přeplněnou pláž, oblečou se jako mořské příšery, aby zastrašili obyvatele města a nechali si pláž pro sebe. Podcení však sílu obyvatel Jellystounu, kteří plánují získat pláž od obávaných mořských příšer zpět. (10 min)
Princ a mluvící strom. Ivandoe a Bert narazí na „mluvící strom“; ten slíbí, že jim poodhalí jejich osud výměnou za zlato. Princ Ivandoe předá „mluvícímu stromu“ zlatý medailonek dřív, než Bert zjistí, že v dutém stromě se skrývají trolové. Nechť boj opět započne! (10 min)
Budoucnost patří krabici. Děti se seznámí s excentrickým stavitelem z krabic, který Craiga pozve, aby mu pomohl dokončit jeho mistrovské dílo. (10 min)
Pes rozhodovač. Craig se nedokáže rozhodnout, a tak se rozhodne za sebe nechat rozhodovat psa jménem Fred. (10 min)
Vypusť zvíře. Craig si chce zahrát oblíbenou karetní hru, a tak si vypůjčí Bernardovy vzácné a dost cenné karty. (15 min)
Ztraceni ve stoce. Craig slíbí Královně stoky, že zmapuje její království, ale záhy zjistí, že je to trochu nad jeho síly. (10 min)
Havěť. Craig si usmyslí, že dědečkovi sežene svléknutou kůži cikády, ale uvízne přitom spolu s Kelsey a JPím v pařezu. (20 min)
Pod mostem. Craig a jeho kamarádi se vydávají pro zimolez a objeví přitom úplně neznámou část údolí potoka. (10 min)
Pozvání. Craig a jeho kamarádi jsou pozváni na čajový dýchánek s vynikajícími dezerty, pokud ovšem vydrží až do konce. (15 min)
Lesní piráti. Titáni jsou na týdenním letním táboře superhrdinů a možná budou muset do týmu přijmout pátého člena, aby vyhráli velký závod kánoí. (10 min)
Beržerak. Titáni radí Robinovi při táborové romanci s Wonder Girl. (15 min)
Sopel a slzy. Robin varuje Titány, aby se přestali chovat lehkovážně, jinak je dostane Strašlivý chytač. (10 min)
Táborák. Titáni naplánují představení, ale Robin je varuje, že musí být nudné. Jinak probudí vlky. (15 min)
Co jsme se naučili na táboře. Když Titáni neobdrží medaili za účast na letním táboře, musí dokázat, co se na něm naučili. (10 min)
Královské želé. Bumblebee se nabídne, že Robinovi pomůže ovládnout vůdčí schopnosti tím, že mu ukáže, jak se chová včelí královna. (15 min)
Pán ringu. Ben zvítězí ve videohře Sumo Rváčů, a tak se rozhodne vyhrát i skutečný zápas v ringu. Tam ale narazí na opravdovou výzvu v podobě wrestlera Železného Kyla. (10 min)
Podesáté. Ben při natáčení vlastního filmu nechtěně umožní útěk Hmyzáků. Dostane se do jejich tajného hnízda, kde se bude muset postavit jejich narcistické vůdkyni, mravenčí královně. (20 min)
Benův den. Ben se pokusí zůstat vzhůru celou noc, aby mohl navštívit Adrenaland, jediný zábavní park, který má otevřeno nonstop. Nejen, že se mu nepodaří využít mimozemské síly, aby neusnul, ale ve spánku navíc způsobuje jednu katastrofu za druhou. A Gwen musí všechno napravit dřív, než se věci vymknou kontrole. (10 min)
Děsivý Gwen-Ben. Ben se střetne se zlomyslným kouzelníkem Hexem, který pátrá po Titánské rukavici. Přitom se Benovo tělo omylem prohodí s Gweniným, a tak si oba vyzkoušejí, jaké to je být v kůži toho druhého. (15 min)
Kouzlo u vodopádu. Lloyd, Arin, Kai a Nya trénují pod vedením Egalta techniku povstávajícího draka, zatímco Sora a Riyu se učí Spinjitzu od Rontu a zraněná Wyldfyre to sleduje z postranní. Cole s Hledači přijedou do Kláštera a s pomocí Zanea bojují s Vlčími maskami. Zjistí původ Bonzle a vymyslí způsob, jak ji ochránit před Rasem, než ji použije na osvobození Zakázané pětky. (24 min)
Zmenšení Doktoři. Někdy by bylo pěkné vynalézt něco, co nevyvolá příšerný chaos. Ale smršťovací paprsek takovým vynálezem není. Nejdřív funguje skvěle. Lamput je lapený ve zkumavce a doktoři si užívají vítězství. Brzy je čeká honička v kníru jejich Šéfa.(11 min)
Bratranec od potoka. Craig vezme svého bratrance Brysona k potoku a omylem odstartuje vodní balonkovou válku. (10 min)
Školka u potoka. Craig a jeho sestra Jessica zkoušejí vést školku u potoka. (15 min)
Pašeráci cukru. Craig, Kelsey a JP pašují cukrovinky pro děti, které je potřebují. (10 min)
Přespání u JP-ho. JP pozve své kamarády na přespání, jenomže zrovna té noci se u potoka hraje oblíbená baterkovaná. (15 min)
Kdo se směje naposled. Když letáky oznámí začátek války žertů, týmy ACME Loo a Aqua Loo na nic nečekají a předhání se, kdo koho víc vypeče. Ale kdo se bude smát naposled? (20 min)
Princ a mluvící strom. Ivandoe a Bert narazí na „mluvící strom“; ten slíbí, že jim poodhalí jejich osud výměnou za zlato. Princ Ivandoe předá „mluvícímu stromu“ zlatý medailonek dřív, než Bert zjistí, že v dutém stromě se skrývají trolové. Nechť boj opět započne! (10 min)
(10 min)
(15 min)
(10 min)
(15 min)
Návštěva u Lesorožky. Při návštěvě u Lesorožky se méďové poučí o přespávání. (10 min)
Rexfordův Nektar. Ve snaze být zodpovědný se Panda stane posedlý výrobkem šetrným k životnímu prostředí. (20 min)
Kouzelná pastelka. Medvídci najdou záhadnou pastelku, která umí vše nakreslené měnit ve skutečnost. (10 min)
Čarodějky. Méďové omylem přivolají tři záhadné čarodějky a musí vymyslet, jak je zase vrátí domů. (10 min)
Nedělní volno. Možná je neděle, ale Brýlák si nedá pokoj. Jeho posedlost Lamputem na víkendy nehledí. Hubeňour ale ví, jak si volno užít. Když si Brýlák konečně chce dát pauzu, tak zjistí, že i oranžový sliz si rád přispí a má rád palačinky.(10 min)
Do Mystéria. Cole opustí Hledače a se Zanem a Bonzle se vydají na cestu do Mystéria, kouzelné země, odkud původně pochází Bonzle. Projdou mnoha nebezpečími, načež padnou do pasti starému nepříteli. Mezitím nindžové trpí při učení se technice povstávajícího draka. Rontu vidí potenciál v Soře i Riyu, zatímco Arinovi neúspěchy se odráží v tréninku. (25 min)
Jessica na výpravě. Jessica se zatoulá do neprozkoumané části potoka. (10 min)
Večeře u potoka. Pro tento večer je Bernard hlavou rodiny. (10 min)
Hmyzí město. Craig najde pod kamenem spoustu všelijakého hmyzu. (20 min)
Zkratka. Během velice parného dne stihne Kit u potoka velká tragédie - roztají jí všechny nanuky. (10 min)
Záchranná mise. Náš trojlístek nalézá v bahnitých hlubinách potoka zlato. (15 min)
Závod. Při návštěvě Yellowstonu Ben odhalí spiknutí zběsilého LaGrange, který se snaží najít poklad zakopaný v národním parku. Ale s pomocí Prouďáka se mu podaří LaGrangeovi plány překazit. (10 min)
Na okamžik Klikařkou. Larpovému čaroději se na Comic Conu dostane do rukou skutečná kouzelná hůlka. Ben požádá Gwen, aby mu pomohla zabránit Hexovi, aby se k hůlce dostal. Napálí zlého čaroděje, který uvěří, že je pravá majitelka hůlky a kouzelnice Klikařka. (10 min)
Vodní filtr. Benův, Gwenin a Maxův výlet k Niagarským vodopádům zkrátí hroziví Hydromandeři, tvorové, kteří ohrožují je i ostatní turisty. (20 min)
Kdo se směje naposled. Když letáky oznámí začátek války žertů, týmy ACME Loo a Aqua Loo na nic nečekají a předhání se, kdo koho víc vypeče. Ale kdo se bude smát naposled? (20 min)
Šéfova maminka. Brýláka a Hubeňoura čeká důležitý úkol. Musí na nádraží vyzvednout Šéfovu matku. Cestou doktory rozptýlí luxusní knoflíčky v Šéfově limuzíně a ztratí fotku dámy, kterou mají vyzvednout. Mají jen obrázek šedého drdolu, který jim moc neřekne.(10 min)
(10 min)
(10 min)
(20 min)
(5 min)
(20 min)
Šéf. Gumball s Darwinem pomáhají Rockymu získat kancelářskou práci aby si vydobyl přízeň svého otce. Korporace Chanax však skrývá temné tajemství. (10 min)
Hmat. Gumball a Darwin si předsevzali že odnaučí Claytona lhát. O svém tajném kungfu hmatu ale Clayton nelhal a najednou je třeba řešit úplně jiný problém. (15 min)
Zákon. Šerif Kobliha přistihne Gumballa s Darwinem při přecházení na červenou a rozhodne se je za každou cenu přesvědčit že být policistou je super. (10 min)
Alergie. Po polštářové bitvě u Darwina propukne silná alergie. Zatímco s Gumballem zjišťuje co ji způsobilo začíná být nebezpečný svému okolí. (20 min)
Matky. Na svátek matek Gumball se spolužáky podrobí své mámy zkoušce aby zjistili která z nich je ta nejlepší na světě. (10 min)
Heslo. Když Gumball a Darwin zjistí že je Anais tátovo nejoblíbenější dítě udělají všechno aby ji o tuto pozici připravili. (15 min)
Prokrastinátoři. Gumball s Darwinem mají za úkol vynést odpadky do pěti hodin a hledají všechny myslitelné způsoby prokrastinace. (10 min)
Skořápka. Gumball nechtěně rozbije Pennyinu skořápku a spatří její skutečné já. Zbývá přesvědčit Penny že její pravé já je úžasné. (15 min)
Zrcadlo. Gumball obdrží děsivý e-mail od strašlivého ducha a rozhodne se ho ignorovat navzdory Darwinově radě. Odmítá to přiznat ale prokletí se stane skutečností a celou rodinu to vtáhne do jiné dimenze. Gumball a Darwin s pomocí Carrie ale rodinu zachrání. (10 min)
Břemeno. Ředitel Brown dá Gumballovi a Darwinovi starého školního křečka Chrise Morrise aby se o něj přes víkend postarali. Oni ho však omylem nechají ve škole a místo něj si domů odnesou příčesek ředitele Browna. Překvapivě jim připadá jako nejlepší mazlíček. Když si uvědomí že skutečného Chrise Morrise nechali ve škole musí si pospíšit aby vše napravili než se na jejich omyl přijde. (15 min)
Bráchové. Když si Darwin a Gumball říkají jak by strávili ideální den Gumball se přizná že by ho strávil s Penny. Darwin začne žárlit a chce na Penny vyhrabat nějakou špínu v naději že je to rozdělí. Gumball zatím plánuje jak svůj vztah s Penny posunout na novou úroveň. Chystá se ji požádat o ruku. (15 min)
Chlap. Babička Jojo si přivede na oslavu narozenin přítele a táta z toho není nadšený. Zakáže babičce aby se s Louisem znovu viděla. Když děti přistihnou babičku jak se pokouší proklouznout z domu táta vyzve Louise aby dokázal kdo je jednou pro vždy pánem domu. (15 min)
Pizza. Wattersonovi si stěžují na svůj den a objednají si pizzu od Larryho. Když si stěžují na její pozdní dodání je to pro Larryho poslední kapka a skončí se všemi pracemi. Křehká komerční struktura Elmoru se zhroutí a obyvatelé se začnou chovat jako bestie. (10 min)
Lež. Obyvatelé Elmoru se cítí na dně protože je leden a tak Gumball a Anais vymyslí nový svátek s názvem Metalnoce. Celé město svátek přijme a těší se na příjezd Metaláka. A na Gumballovi a Anais je aby udrželi metalnocové sny všech kolem naživu. (10 min)
Motýl. Na hodině biologie Gumball s Darwinem čekají na to až se z kukly vyklube krásný motýl. Slečna Šimpánová je varuje před motýlím efektem. Podle něj může zatřepotání hmyzích křídel uvést do chodu sérii událostí které na opačném konci světa způsobí tornádo. Gumball na to nedbá a vypustí čerstvě vylíhnutého motýla do přírody načež se nad Elmorem rozpoutá peklo... (15 min)
Otázka. Poté co se Gumball s Darwinem přejí sladkých cereálií začnou dumat nad tajemstvím vesmíru. Potřebují porozumět smyslu života a žádají o radu celý Elmore. Ptají se lidí zvířat a dokonce i planet. Ale odpovědi jim přinese až nečekaný zdroj... (10 min)
Vědma. Gumball Darwin a Anais odhalí že máma Banána Joea maluje obrázky které předpovídají budoucnost. Když objeví jeden na kterém Gumball pobíhá nahý po obchodním domě Gumball nehodlá něco takového dopustit. Všechno se proti němu spikne a Gumball se tak naučí že občas se s osudem bojovat nedá. (15 min)
Bezpečnost. Když pan Small pustí ve třídě video ohledně zdraví a předcházení úrazům Darwin začne být posedlý myšlenkou že musí Wattersonovým zajistit bezpečí. Snaží se je chránit před okolním světem a brzy se Darwinova přehnaná ochrana rozšíří do všech koutů Elmoru. Wattersonovi nemají na vybranou. Musí svrhnout jeho despotický režim. (10 min)
Kamarád. Gumball s Darwinem pomáhají Anais vymyslet imaginárního kamaráda který se ukáže být až moc skutečným. (15 min)
Světec. Gumballa dráždí Alanova obětavá povaha a snaží se ho za každou cenu rozzlobit. Neštítí se přitom ani nejšpinavějších prostředků. (15 min)
Vize. Když Gumball s Darwinem omylem najdou na Alanově flashdisku zlověstný tajný manifest rozhodnou se že musejí jeho plán na ovládnutí světa překazit. Poté co se představa Alanova nového světového řádu vymkne kontrole uchýlí se Gumball s Darwinem k zoufalým krokům. (10 min)
Volba. Typická stresující rodinná večeře u Wattersonových dotlačí mámu až na pokraj duševních sil a tak Nicole začne vzpomínat jak se seznámila s Richardem. Mohl být její život lepší kdyby se tehdy vůbec nepustila do hovoru se svým budoucím manželem a místo toho se vydala jinou cestou? (15 min)
Kód. Gumball se dozví že Wattersonovi už celé roky kradou wi-fi pana Robinsona. Když jednou wi-fi přestane fungovat pokusí se žít bez ní. Ale život bez internetu se ukáže jako příliš těžký. Gumball s Darwinem se proto rozhodnou že se prohackují kyberprostorem a zjistí Robinsonovo heslo. (10 min)
Test. Gumballa naštve když mu v internetovém testu opakovaně vyjde že je typ postavy zvaný Trapák. Je přesvědčený že se téhle nálepky zbaví jedině tak že bude dělat přesný opak všeho co dělá normálně. Jenže když Gumball potlačí svoje přirozené pudy zanechá po sobě vakuum – díru ve tvaru Gumballa kterou někdo musí zaplnit. A ten někdo je Tobias který seriál začne proměňovat v otřepaný sitcom. (10 min)
Výběr. Náhodné setkání se ženou jeho snů přiměje Rockyho aby přestal žít na internetu a začal hledat lásku pomocí nejnovější seznamovací aplikace. Gumball s Darwinem se Rockymu snaží pomoct proklestit si cestu ošidným světem vztahů přes internet. Při honbě za Rockyho vysněnou dívkou navíc zjistí že když lidem řeknete že jednáte ve jménu lásky odpustí vám téměř cokoli. (10 min)
Háček. Gumball s Darwinem dají Bobertovi vlastní pokyny protože chtějí zajistit aby se choval bezpečně a zodpovědně. Když Bobert začne na jejich pravidla aplikovat svoji robotickou logiku rychle jim dojde že se budou muset vyjadřovat mnohem jasněji. Jinak je nakonec všechny zničí… (15 min)
Rozruch. Nicole se marně snaží skrýt zklamání když Richard s dětmi zapomenou na její významný den. Richard musí přijít na to na jaký významný den zapomněl a dnešek učinit nezapomenutelným dnem jinak bude zle! (10 min)
Zprávy. Elmorské zprávy na Kanálu 6 vysílají ty nejžhavější místní příběhy od policejní honičky až po exkluzivní zprávu o Oslici Daisy. Zkušený hlasatel Kip Schlezinger je právě tím kdo přináší nejnovější zprávy také ze sportu a o počasí i když není vůbec o čem referovat… (10 min)
Váza. Nicole která už má dost ošklivých dárků od babi Jojo popíchne děti aby vzaly věci do svých rukou a jako nehodu rozbili škaredou vázu od Jojo. Když se ji však Gumball Darwin a Anais snaží zničit zjistí že je odolnější než vypadá. (10 min)
Ollie. Když Darwin požádá Gumballa aby ho naučil jezdit na skateboardu Gumball se postará o to aby se vyznal ve všech oblastech životního stylu skateboardingu - od správného oblečení přes správné výrazy až po výběr správného prkna. Jenže když se má Darwin nakonec rozjet uvědomí si že v jedné podstatné oblasti skateboardingu ho Gumball nenaučil nic... (10 min)
Brambora. Když Darwin obědvá s Idahem ze solidarity vůči svému bramborovému kamarádovi se rozhodne přestat jíst brambory. Jenže zbavit se posedlosti oblíbeným jídlem je pro něj nepředstavitelně obtížné a tak se mu Gumball snaží pomoct udržet choutky na uzdě. (15 min)
Čaroděj. Gumball se stane učněm čaroděje. (10 min)
Konzole. Když Gumball dostane prokletou herní konzoli Elmore se stane součástí světa fantasy RPG hry. Gumball Darwin a Anais si musejí probít cestu městem a odhalit tajemství nové virtuální reality. Musejí se nalevelovat aby vůbec měli šanci proti závěrečnému bossovi. (10 min)
Svoboda. Wattersonovi promění svůj dům ve Velký dům. (10 min)
Dvojníci. Wattersonovi objeví rodinu kreslených napodobovačů, kteří kopírují každý jejich pohyb. (10 min)
Přátelé. Děda Louie má novou online přítelkyni - problém je však v tom, že není skutečná. (15 min)
Cyklus. Děti zjistí že po Richardovi se už od střední školy vozí jeden a tentýž člověk. (10 min)
Hvězdičky. Gumball s Darwinem se rozhodnou že si pomocí internetových hodnocení vynutí věci zadarmo. (10 min)
Krabice. U domu Wattersonových se objeví záhadný balíček a tak dělají co mohou jen aby ho nemuseli otevřít. (10 min)
Dohazovač. Darwinovi se líbí jedna dívka ze třídy a tak Gumball usoudí že nastal čas zahrát si na Amora. (10 min)