- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Motýl. Na hodině biologie Gumball s Darwinem čekají na to až se z kukly vyklube krásný motýl. Slečna Šimpánová je varuje před motýlím efektem. Podle něj může zatřepotání hmyzích křídel uvést do chodu sérii událostí které na opačném konci světa způsobí tornádo. Gumball na to nedbá a vypustí čerstvě vylíhnutého motýla do přírody načež se nad Elmorem rozpoutá peklo... (15 min)
Otázka. Poté co se Gumball s Darwinem přejí sladkých cereálií začnou dumat nad tajemstvím vesmíru. Potřebují porozumět smyslu života a žádají o radu celý Elmore. Ptají se lidí zvířat a dokonce i planet. Ale odpovědi jim přinese až nečekaný zdroj... (10 min)
Vědma. Gumball Darwin a Anais odhalí že máma Banána Joea maluje obrázky které předpovídají budoucnost. Když objeví jeden na kterém Gumball pobíhá nahý po obchodním domě Gumball nehodlá něco takového dopustit. Všechno se proti němu spikne a Gumball se tak naučí že občas se s osudem bojovat nedá. (15 min)
Bezpečnost. Když pan Small pustí ve třídě video ohledně zdraví a předcházení úrazům Darwin začne být posedlý myšlenkou že musí Wattersonovým zajistit bezpečí. Snaží se je chránit před okolním světem a brzy se Darwinova přehnaná ochrana rozšíří do všech koutů Elmoru. Wattersonovi nemají na vybranou. Musí svrhnout jeho despotický režim. (10 min)
Kamarád. Gumball s Darwinem pomáhají Anais vymyslet imaginárního kamaráda který se ukáže být až moc skutečným. (15 min)
Světec. Gumballa dráždí Alanova obětavá povaha a snaží se ho za každou cenu rozzlobit. Neštítí se přitom ani nejšpinavějších prostředků. (15 min)
Vize. Když Gumball s Darwinem omylem najdou na Alanově flashdisku zlověstný tajný manifest rozhodnou se že musejí jeho plán na ovládnutí světa překazit. Poté co se představa Alanova nového světového řádu vymkne kontrole uchýlí se Gumball s Darwinem k zoufalým krokům. (10 min)
Volba. Typická stresující rodinná večeře u Wattersonových dotlačí mámu až na pokraj duševních sil a tak Nicole začne vzpomínat jak se seznámila s Richardem. Mohl být její život lepší kdyby se tehdy vůbec nepustila do hovoru se svým budoucím manželem a místo toho se vydala jinou cestou? (15 min)
Kód. Gumball se dozví že Wattersonovi už celé roky kradou wi-fi pana Robinsona. Když jednou wi-fi přestane fungovat pokusí se žít bez ní. Ale život bez internetu se ukáže jako příliš těžký. Gumball s Darwinem se proto rozhodnou že se prohackují kyberprostorem a zjistí Robinsonovo heslo. (10 min)
Test. Gumballa naštve když mu v internetovém testu opakovaně vyjde že je typ postavy zvaný Trapák. Je přesvědčený že se téhle nálepky zbaví jedině tak že bude dělat přesný opak všeho co dělá normálně. Jenže když Gumball potlačí svoje přirozené pudy zanechá po sobě vakuum – díru ve tvaru Gumballa kterou někdo musí zaplnit. A ten někdo je Tobias který seriál začne proměňovat v otřepaný sitcom. (10 min)
Výběr. Náhodné setkání se ženou jeho snů přiměje Rockyho aby přestal žít na internetu a začal hledat lásku pomocí nejnovější seznamovací aplikace. Gumball s Darwinem se Rockymu snaží pomoct proklestit si cestu ošidným světem vztahů přes internet. Při honbě za Rockyho vysněnou dívkou navíc zjistí že když lidem řeknete že jednáte ve jménu lásky odpustí vám téměř cokoli. (10 min)
Háček. Gumball s Darwinem dají Bobertovi vlastní pokyny protože chtějí zajistit aby se choval bezpečně a zodpovědně. Když Bobert začne na jejich pravidla aplikovat svoji robotickou logiku rychle jim dojde že se budou muset vyjadřovat mnohem jasněji. Jinak je nakonec všechny zničí… (15 min)
Rozruch. Nicole se marně snaží skrýt zklamání když Richard s dětmi zapomenou na její významný den. Richard musí přijít na to na jaký významný den zapomněl a dnešek učinit nezapomenutelným dnem jinak bude zle! (10 min)
Zprávy. Elmorské zprávy na Kanálu 6 vysílají ty nejžhavější místní příběhy od policejní honičky až po exkluzivní zprávu o Oslici Daisy. Zkušený hlasatel Kip Schlezinger je právě tím kdo přináší nejnovější zprávy také ze sportu a o počasí i když není vůbec o čem referovat… (10 min)
Váza. Nicole která už má dost ošklivých dárků od babi Jojo popíchne děti aby vzaly věci do svých rukou a jako nehodu rozbili škaredou vázu od Jojo. Když se ji však Gumball Darwin a Anais snaží zničit zjistí že je odolnější než vypadá. (10 min)
Ollie. Když Darwin požádá Gumballa aby ho naučil jezdit na skateboardu Gumball se postará o to aby se vyznal ve všech oblastech životního stylu skateboardingu - od správného oblečení přes správné výrazy až po výběr správného prkna. Jenže když se má Darwin nakonec rozjet uvědomí si že v jedné podstatné oblasti skateboardingu ho Gumball nenaučil nic... (10 min)
Brambora. Když Darwin obědvá s Idahem ze solidarity vůči svému bramborovému kamarádovi se rozhodne přestat jíst brambory. Jenže zbavit se posedlosti oblíbeným jídlem je pro něj nepředstavitelně obtížné a tak se mu Gumball snaží pomoct udržet choutky na uzdě. (15 min)
Čaroděj. Gumball se stane učněm čaroděje. (10 min)
Konzole. Když Gumball dostane prokletou herní konzoli Elmore se stane součástí světa fantasy RPG hry. Gumball Darwin a Anais si musejí probít cestu městem a odhalit tajemství nové virtuální reality. Musejí se nalevelovat aby vůbec měli šanci proti závěrečnému bossovi. (10 min)
Svoboda. Wattersonovi promění svůj dům ve Velký dům. (10 min)
Dvojníci. Wattersonovi objeví rodinu kreslených napodobovačů, kteří kopírují každý jejich pohyb. (10 min)
Přátelé. Děda Louie má novou online přítelkyni - problém je však v tom, že není skutečná. (15 min)
Cyklus. Děti zjistí že po Richardovi se už od střední školy vozí jeden a tentýž člověk. (10 min)
Hvězdičky. Gumball s Darwinem se rozhodnou že si pomocí internetových hodnocení vynutí věci zadarmo. (10 min)
Krabice. U domu Wattersonových se objeví záhadný balíček a tak dělají co mohou jen aby ho nemuseli otevřít. (10 min)
Dohazovač. Darwinovi se líbí jedna dívka ze třídy a tak Gumball usoudí že nastal čas zahrát si na Amora. (10 min)
Známky. Slečna Šimpánová objeví nevydařenou písemku z Gumballovy minulosti která mu sníží známkový průměr. K její radosti kvůli tomu Gumball musí znovu vychodit školku. Ale tím že ho přeřadila níž slečna Šimpánová nevědomky uškodila i sobě. Jestli se má situace vrátit do normálu musejí začít oba spolupracovat. (15 min)
Dieta. Gumball s Darwinem odhalí proč tátova dieta nezabrala: držel totiž deset různých diet a dopřával si jídla ze všech najednou. Nakonec mu sice pomůžou zhubnout ale spolu s novými svaly vystoupí na povrch i Richardova protivná stránka. (10 min)
Bývalý. Gumball zjistí že jeho bývalý úhlavní nepřítel Rob se teď nepřátelí s někým jiným. Gumball je zdrcený že Rob už ho nenenávidí. Odmítá přijmout že jeho někdejší sok si našel někoho jiného a udělá vše co je v jeho silách aby překazil slibně se rozvíjející vztah Roba s jeho novým nepřítelem Banánem Joem. (10 min)
Podivínka. Gumball s Darwinem jsou svědky toho jak si školní tyrani utahují ze Sussie a rozhodnou se že ji naučí chovat se méně divně. Pozorně její chování prostudují a dojdou k závěru že jediné co musí změnit je úplně všechno. (10 min)
Menu. Klenotem Tajného menu v Bezva Burgeru je záhadný hamburger který si můžete objednat jen pokud víte jak se nazývá. Když jim Larry ono jméno odmítne prozradit vynaloží Wattersonovi extra velkou porci úsilí na to aby ho odhalili. (15 min)
Za peřejemi. Místní vědkyně od potoka, Wren, vezme Craiga na plavbu nebezpečnými vodami při pátrání po cestě do oceánu. (10 min)
Zaklínání. Craig, Kelsey a JP pomáhají holce, která je zakletá a nemůže mluvit, ale záhy toho litují. (15 min)
Zombie-ruka. Když Starfire políbí Robinovi ruku, ten se rozhodne, že už si ji nikdy neumyje. (10 min)
Zaměstnanec roku: Návrat. Zatímco se ostatní Titáni snaží zastavit UFO, které unáší krávy, Beast Boy si najde práci, aby si mohl koupit moped. (15 min)
Čas příběhů. Titáni vyprávějí svoje lehce nepřesné příběhy. (10 min)
Smůla. Robin ignoruje pravidla hry a nakonec přijde o hlas. (20 min)
(10 min)
(15 min)
Návštěva u Lesorožky. Při návštěvě u Lesorožky se méďové poučí o přespávání. (10 min)
Rexfordův Nektar. Ve snaze být zodpovědný se Panda stane posedlý výrobkem šetrným k životnímu prostředí. (20 min)
Kámošky. Anais a školní magor Jamie jsou obvinění ze stejného zločinu. Proto musí spojit síly a najít pravého pachatele a dokázat svou nevinu. Po vyřešení případu jim dojde že mají víc společného než si myslely.(10 min)
Doupě. Táta se rozhodne vyřešit spory všech Wattersonových pomocí mečů magie a své oblíbené deskové hry na hrdiny. A tak se rodina vydává na dobrodružnou výpravu bojovat s mýtickými tvory. Dokáží spojit síly a překonat své rozpory?(10 min)
Ticho. Když Gumballovi a Darwinovi dojdou náměty k hovoru obávají se že jejich přátelství skončilo. A tak hledají o čem by si mohli zase povídat jenomže nic nefunguje. Že by se jeden druhému odloučili?(20 min)
Podnikání. Amina začne podnikat stejně jako její hrdinka Bobina. (10 min)
Kalhoty. Když se Jellystonem prožene nový, hloupý módní výstřelek, cítí se Pan Magilla nepatřičně. (15 min)
Ale ne,zloděj! Kecalka a Loopy se pokoušejí překazit strašidelné noční vloupání do obchodu s oblečením Pana Magilly. (10 min)
Krysí závod. Když všichni hledají Lva Lippyho a ztracený Brumlův poklad, ocitne se Jellystone v troskách. (10 min)
Princ a garde na ples. Strašlivý král hlubin stáhne prince Ivandoa a Berta na dno svého jezera a po Ivandoovi požaduje, aby dělal na chystaném královském plese garde jeho královské dceři, příšerně nehezké princezně Sylabobě. (10 min)
Supí hnízdo. Craig s kamarády založí kapelu, ale Craiga pronásleduje děsivá noční můra. (10 min)
Rytíř Kelsey. Kelsey přijímá úkol od Stařešinů od potoka, ale je na svého děsivého protivníka dostatečně připravena? (10 min)
JPoník. JP následuje hlas svého srdce a pokusí se přidat ke Koňačkám. (15 min)
Čtvercové eso. Hra na Čtyři čtverce už dávno není zábavou, protože úřadující šampión v ní všechny drtí. Craig se rozhodne to změnit a vyzve ho na zápas. (10 min)
Poslední dítě u potoka. Kvůli strašlivé kletbě se Craig stává jediným dítětem u potoka. (20 min)
Brána k Heleně. Craig se napříč dimenzemi spojí s dívkou, která má potok stejně ráda, jako on. (10 min)
Výstup. Craigův telefon uvízne na Maunt Platanrestu, nejvyšším stromě v okolí potoka! (15 min)
Síla dospělého muže. Robin zapomene na zmenšovací schopnosti Bumblebee a pozve Atoma, aby se k nim přidal v boji proti Brainovi. (10 min)
To bys tam musela být. Aby se Bumblebee necítila divně, když Titáni vtipkují, vezmou ji na cestu do minulosti, aby v jejich vzpomínkách byla i ona. (15 min)
Dámská jízda, část 1. Děvčata se rozhodnou udělat si dámskou jízdu, ale neznámý vetřelec hrozí zničením Jump City. (10 min)
Dámská jízda, část 2. Když Blackfire začne se svým plánem na dobytí Země, dívky musí vytáhnout všechny trumfy, aby ji zastavily. (15 min)
Velká katastrofa. Robin má amnézii a začne si myslet, že je Hawkman jeho matka. (10 min)
Rozhodnou diváci. Začíná souboj Titánů Východu proti Titánům Západu, protože oba týmy soutěží o to, kdo získá Bumblebee. (15 min)
Odpočívej v pokoji, Plechovko. Během návštěvy historického města Oldeville objeví Ben vzácnou kartu Sumo Rváčů. Stejnou kartu chce i Billy Bilion a Ben se musí postavit Billyho moderním dronům, které napadnou Plechovku. (10 min)
Hodinice. V poklidném pobřežním městě musí Ben čelit nejen svému starému protivníkovi Paromorovi a jeho poslednímu výtvoru Hodinici, ale také svému nejtemnějšímu strachu... z olihní. (20 min)
Příšerná chůva. Ben a Gwen se během nákupu ve velké obchodním domě promění v batolata, když se Příšerná chůva pokusí proměnit celý svět svým geniálním vynálezem tak, aby se k sobě lidé chovali lépe. (10 min)
Čas zlounů. Ben se musí proměnit v mimozemšťana, aby zachránil Hooverovu přehradu před katastrofou. Objeví se také drsný hrdina Tim Buktu a Ben musí přijít na to, jestli je Tim přítel nebo nepřítel. (15 min)
Do Mystéria. Cole opustí Hledače a se Zanem a Bonzle se vydají na cestu do Mystéria, kouzelné země, odkud původně pochází Bonzle. Projdou mnoha nebezpečími, načež padnou do pasti starému nepříteli. Mezitím nindžové trpí při učení se technice povstávajícího draka. Rontu vidí potenciál v Soře i Riyu, zatímco Arinovi neúspěchy se odráží v tréninku. (24 min)
Podvrh. Chytání Lamputa je těžká práce, ale dá se dělat různými způsoby. Brýlák si chce ušetřit práci a přinese do laboratoře falešného Lamputa. Užívá si roli hrdiny, ale Hubeňour větří podraz. Stejně jako Lamput, který je zjevně na svobodě.(11 min)
Evoluce Craiga. Craig zachrání pulce a rozhodne se z něho vychovat žábu 100. úrovně. (10 min)
Ples čajového klubu. Čajový klub uspořádá ples a pozve každého od potoka. Craig věří, že jediným účelem plesu je ho zesměšnit, zatímco Kelsey se musí vypořádat s nechtěným ctitelem. (15 min)
Krabicová identita. Craig a jeho přátelé narazí na záhadný podzemní bunkr z krabic. (10 min)
Starověcí obyvatelé potoka. Craig, Kelsey a JP objeví starověkou pevnost, která patřila prvním dětem od potoka. (15 min)
Doktor Hamton. Hamtonovi se splní sen a je přijat na medicínu. Busterovi se stýská po Kamarádovi, a když celý kampus postihne zvláštní nemoc, ví, na koho se obrátit. (20 min)
Princ a garde na ples. Strašlivý král hlubin stáhne prince Ivandoa a Berta na dno svého jezera a po Ivandoovi požaduje, aby dělal na chystaném královském plese garde jeho královské dceři, příšerně nehezké princezně Sylabobě. (10 min)
(10 min)
(15 min)
(10 min)
(15 min)
Grizzův dokument. Lesorožka s medvídky se účastní soutěže v pečení, zatímco Grizz ji dokumentuje. (10 min)
Tygři a lilie. 3T Tygři pěstují krásné lilie, snaha Lesorožky s médi je napodobit se zvrtne v katastrofu. (20 min)
Roztančený Štěstíkov. Méďové přistanou na nejveselejším místě všech dob. Leďák se tam ale cítí nesvůj. (10 min)
Zpátky do naší doby. Medvíďata se ocitnou v pasti, ve špatné době. (10 min)
Psychiatr. Doktoři jsou chytáním Lamputa tak posedlí, že honička pokračuje i ve snech. A člověk si opravdu neodpočine, když ho budí děsivé výjevy toho, co zažívá přes den v práci. Doktoři se rozhodnou svoje sny řešit na terapii.(10 min)
Uprchlíci z Šílenství. Bonzle se znovu shledá se svou stvořitelkou Čarodějnicí v záhadně zkopírovaném Klášteře Spinjitzu. Jejich dojemné shledání je přerušeno příjezdem Agentů ze Správy, kteří chtějí zabavit a vyřadit z provozu Zane. Mezitím Nya pomáhá Kaiovi dosáhnout techniky postávajícího draka, když se Krvavý měsíc přiblíží a zkrátí jejich výcvik. (25 min)
Nárok na pařez. Nějaký kluk vznesl nárok na Pařez a Craig s kamarády musejí hájit právo na svou základnu před soudem. (10 min)
Velká zkamenělinová horečka. JP najde v potoce zkamenělinu. (10 min)
Osamělá výprava. Kelsey zůstává sama, když Craig musí naléhavě řešit jistou ošemetnou situaci. (20 min)
Vzpomínky na Bobbyho. Všichni od potoka se loučí s nedílným členem tamního společenstva. (10 min)
Jakub od potoka. Kvůli příšernému sestřihu je Craig nucen vystupovat v přestrojení. (15 min)
Ššš! V tichém klášteře, kde platí přísná pravidla ohledně hluku, nedokáže Ben držet jazyk za zuby a probudí nebezpečného draka, který se skrýval v tajné síni pod tajnými chodbami. Takový úkol by mohl být příliš těžký i pro Diamantovce. (10 min)
Světla ramp, temnota srdcí. Ben, Gwen a Max ze zastaví na natáčení Gwenina oblíbeného seriálu Nemrtvá srdce. Když Ben odhalí, že je hlavní hvězda, Michael Morningsatr, upír, který vysává energii, promění se v mimozemšťana, aby ukázal světu skutečnou hvězdu: Horkohlava. (10 min)
Dobrodružné hlídání. Ben, Gwen a Max se seznámí s rodinou, která vypadá jako jejich zrcadlový odraz. Max vyrazí na výlet s hlavou jejich rodiny, Maxine. Ben se musí postarat o malého rozmazleného Simona. Ten má speciální batoh od Billyho Billiona, který ho dokáže proměnit v hrozivého robota. (20 min)
Doktor Hamton. Hamtonovi se splní sen a je přijat na medicínu. Busterovi se stýská po Kamarádovi, a když celý kampus postihne zvláštní nemoc, ví, na koho se obrátit. (20 min)
Mimozemská záměna. Lamput rád po nocích pozoruje oblohu a hledá UFO. Klidnou noc ale naruší otravní doktoři. Což je škoda, protože zrovna tuhle noc se UFO doopravdy objeví. A jeden mimozemšťan je velice podobný Hubeňourovi, takže samozřejmě dojde k záměně.(10 min)
(10 min)
(10 min)
(20 min)
Příšerně hořký příběh. Drago vypráví příběh o své historii s Nilliousem a o válce, která vyústila v přenesení Bakuganů na Zemi. (5 min)
S hlodavci to umíme! Poté, co se Odpadlíci dozví, že Miin otec zkoumá Vestroianskou zbraň, která spadla na Zemi, pokusí se tajně získat tento mocný a potenciálně nebezpečný kus technologie. (20 min)
Spolek. Gumball pojal podezření že ve škole existuje tajný spolek. Aby se do něj dostal je ochoten udělat cokoliv. (10 min)
Spoiler. Gumball s Darwinem musí čekat celý týden než půjdou do kina na nový film. A celou tu dobu se mají vyhýbat spojlerům. (15 min)
Časomíra. Gumball a Darwin se děsí že budou vyloučeni ze školy za pozdní příchod a podniknou závod s časem aby se do školy dostali včas. (10 min)
Nikdo. V domě Wattersonových se začnou ztrácet věci a Gumball s Darwinem jsou odhodláni najít viníka. (20 min)
Protiva. Gumball ve špatné náladě vysloví přání aby jeho rodina zmizela a zůstane na celém světě sám. (10 min)
Vejce. Nicole pozve na návštěvu nóbl rodinu aby si Anais měla s kým hrát. A napne všechny síly aby na hosty udělala dobrý dojem. (15 min)
Triangl. Darwin dostane funkci sólisty ve školní kapele a Gumball začne žárlit. Není však sám kdo Darwinovi nepřeje úspěch. (10 min)
Peníze. Wattersonovi se ocitnou na mizině a stojí před těžkou volbou – nemít nic nebo se zaprodat reklamě. (15 min)
Třetí (10 min)
Dluh (15 min)
Nátlak (15 min)
Obrázek (15 min)
Zodpovědnost (10 min)
Šaty (10 min)
Lenoch (15 min)
Duch (10 min)
Záhada (15 min)
Apríl (10 min)
Úbor (15 min)
Pusa (15 min)
Strejda. Gumball zjistí, že kamarád Ocho má za strýce italského instalatéra jménem Mario a chce se s ním setkat. Aby dokázal, že je pro Ocha dostatečně blízkým kamarádem a mohl se seznámit s jeho rodinou, musí podstoupit Ochovu zkoušku přátelství. (10 min)
Loupež. Richard nemůže sundat z hlavy motocyklistickou helmu takže když přijde do banky zděšení zaměstnanci si myslí že je lupič a odevzdají mu hromadu peněz. Richard odchází s penězi a vůbec mu nedochází že právě spáchal bankovní loupež. Nicole s dětmi mu brzy vysvětlí co provedl a snaží se najít způsob jak se vyhnout policejnímu stíhání a peníze vrátit. (15 min)
Květinka. Když Lesliemu začnou opadávat okvětní lístky má pocit že jeho krása uvadá. Gumball s Darwinem využijí veškerých svých znalostí o stylu a kráse aby mu pomohli. Jediný problém je v tom že o stylu a kráse nevědí vůbec nic. Jejich metody jsou stále extrémnější a Leslie začíná pochybovat o tom jestli chce pro krásu obětovat všechno. (10 min)
Otravové. Když Wattersonovi dostanou předvolání aby se dostavili na radnici obávají se nejhoršího. O to více jsou příjemně překvapeni když jim starosta nabídne nový dům. Má to ale háček: dům stojí v jiném státě! Starosta Elmoru došel k závěru že Wattersonovi snižují cenu nemovitostí v celém městě. Pokud chtějí v Elmoru zůstat musí rodina dokázat že patří mezi spořádané spoluobčany. (10 min)
Nejlepší. Ať se Gumball snaží sebevíc Carmen má za každých okolností se svým názorem navrch. Gumball se snaží získat morální převahu ale při tom zoufale selže. Rozhodne se že vylepšení sebe sama není jeho styl. Zbývá mu jediná možnost dostat Carmen na jeho úroveň. (10 min)
Nejhorší. Každý člen rodiny si myslí že to má nejhorší. Gumball a Darwin si myslí že nejhorší to mají kluci. Máma si myslí že ženy. Anais si myslí že děti a táta si myslí že dospěláci. Dojdou k závěru že rozhodnout jejich při může jedině to že každý stráví den v kůži někoho jiného bez ohledu na to jestli je moc malý moc velký nebo nosí podpatky. (15 min)
Seznam. Když děti zjistí že se mámin život nevyvíjel přesně tak jak doufala snaží se jí ulehčit den tím že jí pomůžou s domácími pracemi. Místo seznamu úkolů ale vezmou omylem seznam jejích přání a pokusí se naplnit všechny Nicoliny životní cíle. (10 min)
Dohoda. Když máma získá cenu Zaměstnanec měsíce v Továrně na duhy má Richard pocit že za práci kterou doma dělá není dostatečně oceněn. Nicole pochybuje o tom co všechno Richard skutečně dělá ale když začne Richard stávkovat je hned jasné jak je jeho role důležitá. (10 min)
Fronta. Rodina čeká celou noc ve frontě před kinem. Jsou zdrcení když jim Larry řekne že se na první promítání Hvězdné odyssey nedostanou. Ale zarytí fanoušci jako jsou Wattersonovi jsou odhodlaní vidět film jako první a tak se musí probojovat do čela řady. (10 min)
Zpěv. Elmore se promění v rozezpívané a roztančené město. Každý má ve svém nitru nějakou píseň ale je vážně třeba aby všechny spatřily světlo světa? (10 min)
Maňásci. Gumball a Darwin se vypraví na půdu kde hledají věci které by se daly prodat při garážovém výprodeji a narazí při tom na svoje staré hračky. Zvlášť Darwin má radost když najde svoje staré loutky Franka a Howdyho. Začne si s nimi hrát a Gumball si postupně uvědomí že to naopak Frank a Howdy si hrají s Darwinem. (15 min)
Dáma. Děti zjistí že jejich táta aby si našel kamarády se převléká za postarší dámu.(10 min)
Naivka. Darwin skončí po škole s obávaným Juliusem který si z Darwina chce udělat svou novou oběť. Jeho plán se mu ale vymstí a Darwin mu převrátí život naruby.(10 min)
Klec. Děti přemluví pana učitele Corneilla aby se stal zápasníkem s kleci a v ní se utkal se strašlivým ruským zápasníkem.(10 min)
Sok. Když byla Anais čerstvě narozené miminko Gumball a Darwin na ni tak žárlili až se mezi nimi rozpoutala válka.(10 min)
Jediný. Tobias chce být Gumballovým nejlepším kamarádem.(15 min)
Lenošení. Gumball a Darwin chtějí celý den prolenošit, jenže místo toho nakonec zachrání zbytek rodiny.(10 min)
Otec. Děti se snaží pomoct tátovi spřátelit se s Frankiem.(10 min)
Děs. Gumball a Párkový kluk zjistí, proč jsou jeden před druhým tak nervózní.(10 min)
Soused. Gumball a Darwin se snaží zjistit jméno svého sousedy, Parohového chlápka, a omylem prozradí jeho utajení v rámci programu pro utajení svědků.(10 min)